zh9 Merhabalar erkek.anneleri sünneti ne zaman yaptırdınız acaba lokal yada genel anestezi hangisi daha iyi
ayseayseasyse zh9 ben yenidoğan döneminde yaptırmak istiyordum ama doktorumuz önermedi. Yenidoğan döneminde yapışma riskinin çok olduğunu söyledi. 4-5 aylıkken doktorumuz da onay verirse yaptırmayı düşünüyorum. 🙆🏼♀️
zh9 ayseayseasyse ayseayseasyse prof dediki 6 aylıkken genel anestezi ile yapıyorum dedi . Dedim lokal.neden yapmıyorsunuz ben kıyamıyorum lokal de durmuyor bebek ağlıyor bazen tutmuyor dedi aklım karıştı
koruk ayseayseasyse merhabalar ben bu ayı büyük buluyorum cocuk dönüyor hareketli oluyor elleri durmuyor 2 aylıkken yaptırdık biz bir sıkntı olmadı yapışma dediğiniz ilaçtan yapışma ise biz her altını actıgımızda ileri geri yaptık bir sıkıntı olmadı
ayseayseasyse zh9 ben olsam lokal yapan biriyle görüşürdüm sanırım. Genel anestezi bebek için ağır bence
filizkumsal ayseayseasyse bebeklere verilen anestezi çok çok düşük dozda saniyelik bayıltp uyndryorlr anestezi tanıdgm var onla görüştüm içim rahat etti oglum 3.5 aylıkkn yaptrdm şuan 5 aylık 5 dk içinde çıktı zaten aglayarak😊
Marfa_marfusha zh9 6 ay 10 günlükken yaptırdık Allah’a şükür çabuk iyileşti ama dikişi var daha düşmedi
syldz61 Dün yaptırdık, 4 aylık. Lokal oldu, tamamen iyileşince ara ara geri sivazlamami söylediler yapışma önlemek için.
Marfa_marfusha Teletabianteni nasıl geçti memnunmusun? Yok biz gittiğimizde şehir dişine gitmişti sonra Cizrede yaptırdık
Marfa_marfusha Teletabianteni 13 gün oldu yaptırdığımıza. Hayır Cizrede yaptırdık eşimin arkadaşının tavsiyesi ile
guneyokyanus 11 aylikken yaptirdim tam 1 hafta once keske daha erken yaptirsaydim lokal anestezi ile oldu genel anestezi yaptirmayın kolaya gelmek isteyen doktorlar genel anestezi istiyolar
birhanim25 guneyokyanus benimkisi de şu an bir yaşına girmek üzere yaptırmak istiyoruz ama kararsızız geç mi kaldık diye 🥲 nasıl geçti süreç genel anestezi neden istemediniz lokal de çok ağladı mı
rabiaikde smy17 lokal anestezi ile nasıl durdurdunuz bebeğinizi benimki sürekli ağlıyor 2 buçuk aylık şuan yaptırmak istiyorum ama korkuyorum durmazsa diye
kaandurumoms zh9 10 aylıktı oğlum iğneyle uyuşturma ile yapıldı. 1-2 saat sonra ilk çilinde kıyamet koptu. Ağrı kesici verdik sürekli 4. Günde ılık suya oturttum . 1 haftada birşeyi kalmadı