Kızlar bu pazartesi doktora gittim kontrole doktorum döllenme 33+4 ama kilosu gelişimi 36+4 ile uyumlu hatta baş çevresi 37 haftaya uyumlu dedi.Ben de bir haftadır bel ağrılarım olduğunu bebeğin artık baya aşağı indiğini mide bulantım olduğunu özel bölgeme şiddetli ağrılar vurduğunu belirttim.Bana artık bu ağrıların beklenen ağrı olduğunu belirtti. Doğum döllenme haftasına göre mi yoksa bu gelişime ve kiloya göre mi oluyor acaba.2935 gram dedi kilo için de. Çok korkuyorum zaten her an olacakmış gibi geliyor