Merhaba kızlar bebisimde 13 gün meme reddi oldu asla mememi kabul etmiyor sagım+mama ile besleniyoruz 2 gündür mememi emiyor ama doyuyor mu emin değilim bugun 2 bucuk saat mememi emdi boşaldıgınıda hissettim sagdıgımda gayet yeterli cıkıyordu fakat uyuttuktan 1 saat sonra delirmiş gibi ağlayarak uyandı cıglık cıglıga silikon ucla emiyor zaten yürüdük oturduk denedim asla kabul etmedi resmen katıla katıla agladı mecbur aniden elim ayagıma dolandı mama yapmak zorunda kaldım hic bi bilgim yok nasıl bi yol izlemeliyim acaba sütüm mü yetersiz yada yaramıyor mu okadar moralim bızuk ki napacagımı bilmiyorum yardımcı olurmusunuz düzenli olarak nasıl direkt annesütüne gecebiliriz veya doyup doymadıgını nasıl anlayabilirim