Hanımlar yardımınıza çok ihtiyacım var. Bebeğim 20 aylık erkek , ek gıda başından beri yedirmek konusunda çok zorlanıyorum. Kilosu geriden geliyor sağlığı yerinde diye çok dert etmemeye çalıştım fakat öyle olmuyor tabi gelişimi için yemesi lazım . Bugün doktor kontrolüne götürdüm kan bakıldı . Sonuçlar için gittiğimde kanları güzeldi fakat kilo ve boy u 2 persentil geri de dedi doktor . 6 aylık raporlu mama yazdı . Süte çok düşkün hem mamayı verip hem süt içip hemde ek gıda nasıl alacak zaten yemiyor . Nolur bana akıl verin yardımcı olun