Kızlar spiralle korunuyoruz. Kaysa çok ağrın olur dedikleri için çok üstüne düşmedim ekstra olarak geri çekilme yöntemiyle korunuyoruz tabi bu çok işe yarayan bişey değil biliyorum ama dediğim gibi spiral var diye ekstra ihtiyaç duymadım. Bu ay adetime 10-13 gün kala koyu renkli 2-3 gün kanamam oldu o ara ailevi olaylara aşırı stres yapmıştım ondandır dedim önemsemedim. kanamadan 3-4 gün sonra normal test yaptım negatifti. Şimdi adetim 3 gün gecikti stres yapmamaya çalışıyorum ama sanki içimde bişey hareket ediyor gibi inşallah bağırsaklarımdır 😂onun dışında alt karnımda hafif ağrılar oluyor adet ağrısı olabilir diye düşünüyorum 2. Çocuğu istemiyoruz en azından şimdilik. Emziriyorum da ben adet söktürücü olarak ne yapabilirim ne yiyip ne içebilirim başına gelen var mı?