zengi7_4 Kızlar taze anne olarak merak ettiğim şey külot bez ile normal bez arasında fark nedir ? Yani ne tür durumlara külot bez kullanılır. Siz kullanıyor musunuz ?
babygirlandcatmom zengi7_4 bence tamamen rahatlık diye düşünüyorum sanırım bende geçeceğim bez değiştirmek gerçekten perişan ediyor beni oraya saldır buraya saldır oyuncak veriyorum sağa dön sola dön şarkılar söylüyorum olmuyor çok zor😂😂6 buçuk aylık olacak kızım bu arada
momas zengi7_4 9. Aydan sonra bebekler kendini bezletmiyor o zaman külot çok iyi oluyor ben şu an kullanıyorum
Mariposa zengi7_4 kullanım kolaylığı Baska bsy degil. Bi zaman sonra bez bağlarken durmuyorlar oyuna vuruyorlar olayı 🙂 kulot bezi giydirmek daha kolay oluyor
babymamma zengi7_4 yaklanmaya başlayınca cırtlı bezi takamıyorsun maalesef işkenceye dönüyor o yüzden ayakta külot giydiriyorsun mecbur tek farkı bu
elisa2705 zengi7_4 1 kere yanlışlıkla eşim almış ay nefret ettim bi kaka yapsa yanlardan cırtman gerekiyor ben hiç sevmedim kullanmadım da Bidaha hiç çıtçıtlı en iyisi