1kuzuannesi Bilenler kullananlar memnun kalanlar öneride bulunur musunuz bebek için temiz içerikli 🫠🤭
girlmama 1kuzuannesi babyicon ve solante bazilari mustela demis temiz icerikli olmadigini hepimiz biliyoruz bence ben babyicon kullandim gecen hafta tatildeydik icerigine bakmanizi oneririm
glz2 1kuzuannesi siveno kullanıyorum memnunum aynı markanın kene ve sinek kovucu spreyini de kullanıyorum
glz2 1kuzuannesi kuzenim de rossmann da satılan babydream kullanıyor çok araştırarak alır içeriği temiz diye önermişti bize de
1kuzuannesi Asellinaamm bende o ikisine baktım. Göz yakıyor mu biliyor musunuz? Mesela denize girecek olsa akma yapıp göz yakar mı
Asellinaamm 1kuzuannesi yani kızımdan öyle bir şikayet almadım ama öyle olsaydı söylerdi diye düşünüyorum 🙏