momas ben kullandim binkac gün sonra soyulmaya başlıyor iyice ölü deriyi soyarsınız ben kese yapmıştım ayaklarıma , sonrasında yumuşacık oluyor bebek poposu gibi 🤭
Ama hep öyle kalmıyor tabiki belli aralıklarla kremlemek bakım yapmak lazım , aynı yumuşaklık hissini pedikürde de alıyorsunuz bu arada