Benim bebeğim doğdu doğalı hiç uyumadı zor uyuturdum ne gündüz uykusu ne gece uykusuna gelişimide iyi çok şükür doktor bir sıkıntı yok diyip ilaç ta vermedi şimdi 4 aylık 4. Ay atağı 9 da uykuya geçmeye başlıyor dünyanın mızmızlığını yapıyor sabır diyorum ama yıldım artık