Bihterrr
–Osman Gönülal yarım saat muayenesi var. Birkaç kez rutin kontrole götürdüm. Her şeyine bakıyor ilgileniyor. Instagram ve YouTube dan bakabilirsiniz. Ücreti bir tık tuzlu. Hastalık nedeni ile gitmedim. Süreci nasıl ilerletiyor bilmiyorum. Bazı sorulara cevapları yetersiz geliyor. İşte YouTube da paylaştım oradan bakın izleyin vs. Diye bu benim hoşuma gitmiyor.
–Pelin Kekeç ilgili ama hızlı bir süreç ilerletiyor. Malum devlet hastanesi olunca giren çıkan olduğu için çok iletişim güçlü olmuyor. Ama genel olarak verdiği ilaçlar tanılar doğruydu.
–Osman Yıldırım a ben hiç gitmedim. Görümcem kızını hep götürüyor ve çok memnun kaldı
–Funda Emren Yakar da aşırı samimi ilgili bir doktor sorularınızı asla yanıtsız bırakmaz. Rutin kontroller için gidiyoruz. Oğlum hasta oluncada götürmüştüm. Tedavi yöntemi süreci gayet başarılı.
Ben şimdi bu şekilde yazdım ama bana denk gelen, bakış açılarım bunlar. Belki siz memnun kalmayacaksınız ya da yeterli bulamayabilirsiniz.