brcn9602 doğum kilomuz 2525. İlk ay 915, 2. Ay 925 gram aldı. 2 ay 20 günlükken yani 3 haftada 350 gram anca aldı alt sınırdaydı ve moralim çok bozulmuştu. O ara gerçi tıkanıklık ve mastit de yaşamıştım. Kalan 10 günde 200 gram daha aldık. 3. Ayında 4900 olmuştu. İlk 40 gün anne sütünü sağarak vermiştim. Şuan sadece memeyle ilerliyoruz. Ama bana da kilosu az geliyor, görenler de çok küçük diyor ama doktorumuz iyi diyor. Ben de isterdim birden yükselip ortalamaya yaklaşsaydı en azından diye 🥲