atesarp parayı verince 1 aylık oturum süresine sahip oluyorsun
diyelim ki 1 ocakta eve giriş yaptın ve 1 mayısta çıkış yapacaksın
1 ocakta parayı verdikten sonra 1 şubata kadar oturum iznin var 1 şubatta tekrar para veriyorsun ve 1 marta kadar iznin var 1 martta tekrardan para veriyorsun ve 1 nisana kadar oturum iznin sürüyor 1 nişanda tekrak para veriyorsun ve 1 mayısa kadar oturabiliyorsun 1 Mayıs tarihi geldiğinde para vermiyorsun ve evde arıza kırık dökük hasar eksik vs varmı diye bakılıyor eğer ki varsa bu depozitodan düşülüyor sana öyle veriliyor yoksa direk depozitoyu alıyorsun genelde depozito da bir kira bedeli olarak alınıyor
İki kere öğrenciyken ev değiştirdim kendim kaldım hemde eşim emlakçı oradan biliyorum