Kızlar 13 haftalık hamileyim hamileliğimi öğrenelden beri ara ara diz kapaklarm ağriyor .diz kapagimdan ayaklarima yayılıyor.Her zaman değil de mesela 4 günde bir . Bazen üst üste her gün. Sizde de böyle olan oldu mu. Sizlar şekilde ağrıyor.normal mi sizce ?