reri
Birlikte oturmayı istemem, onlarla zırt zırt da gezmek istemem,ismimi koymalarını istemem,arada arasınlar her gün de aramasınlar ,birlikte yemek de yiyelim,hediyeleşmeyi çok severim gelinime damadıma torunuma küçük sürprizler yaparım,evlerine habersiz gitmem,ben zaten ne kadar çok sevsem de aramda her zaman bir mesafe bırakırım,o da bunu belki soğukluk olarak algılar,bundan sıkıntı çıkabilir belki,yada çocuk falan bakmak istemem o yaşta,hazır herkes evlenmişken hayatımı yaşamak,gezmek tozmak isterim kocam beyle,o yüzden çalışmak istiyorum da bakmıyor diye post açabilir😬