Hanımlar seneler sonra gelinimiz yada kızlarımız bizim hakkımızda post açsa ne derlerdi? Bence benimki şöyle olurdu. Kızlaaar kayınvalidem oğluna çok düşkün sürekli arıyor. Birde bana alttan alttan laf sokuyor. Sizce ne yapmalıyım derdi😀😀😀sizler hakkında nasıl post açarlar