Susuu28_ kardeşimin bebeği de 3,5 aylık dün gece uyumsdı gün boyu dişleri kaşındı kuzunun. Tetagil sürdü çok az miktarda rahatladı uyudu yavrum. Bitkisel zararsız içerikler var. Tavsiye ederim. Jellerde genelde lidokain var ağrıkesici özellikte olan ve minik bebeklere pek önerilmiyor ağır gelir