Kızlar 7 aylık bebeğim var ek Gıdaya geçtik ilk başlarda çok güzeldi kaşık gördü mü mutluluktan uçuyordu sonra yumurta verdim meğer alerjisi vardı çok kötü kustu o gün bugündür hiçbir şey yemiyor ağzını kilitliyor ağzına girinceye hemen midesini bulandırıyor bir tek yorgurt yiyor ben ne yapacam nasıl yedirecem gerçekten çok üzülüyorum ne olur yardım edin 😭😭