Öncelikle yanlış anlaşılmak istemiyorum çok şükür rabbim sağlıklı evlat verdi ama çok yoruldum ve tükendim 7/24 ağlayan gazlı bir bebek.. ne yapacağımı şaşırdım. İnsanların sürekli neyi var bu çocuğun diye sürekli sorması bebeğimin sürekli ağlaması uykusuz geceler ne yalan söyleyeyim anneliği hiç böyle tahmin etmemiştim.