meruz benim kızım da 4 ay 9 günlük. Meme reddini 3 aylık olduğundan beri yaşıyoruz. İlk olduğunda memeye yaklaşınca bile ağlıyordu bir gün boyunca emmediğini bilirim, şırıngayla ya da biberonla sağdığım sütü veriyordum. Şu aralar biraz daha iyi ama dediğiniz gibi 5 dk sonra etrafa bakmaya başlıyor. Süpürge sesi, ninni vs gibi Şeylerle bu süreyi uzatmaya çalışıyorum. Uyku konusunda bende aynı durumdayım. Ayakta sallamak istemiyordum hiç ama meme reddi olduğu zamanlar mecbur kaldım çünkü uyumuyordu hiç. Şimdi de alıştı. Birkaç kez yatağında desteksiz uyutmayı denedim ama çok ağladı bıraktım. İnsallah düzelir çünkü benim kızım yattığı yerde uyuyan, kendi kendine oyalanan acıkmadıkça ağlamayan bir bebekti şimdi herşeye mızmız oldu