gokyuzundekidinazor kızım 1,5 yaşındayken lavman yaptırmıştık . Kabız olmuştu bi hafta çıkamadı tuvalete , karnı sürekli ağrıyordu . Lavmanı yapınca rahatladı yavrum . Onun öncesinde zeytinyağı içirdim , poposundan sıktım banamısın dememişti . Lavmanı yapar yapmaz 3 saniyeyle bezi zor kapatmıştım 😀 lavman yaparken ucuna ve poposuna krem sürerseniz canı acımaz , kolay kayar