Bebeğim memeden Erdal’la 12 gün oldu ve 12 gündür keçi kakası gibi azıcık yapıyor karnı hep sert ve çok huzursuz kabız mı yani bayağı doktora gittim doktor dedi ki bu yaşta müsik ilacı veremem
İki yaş altı :21 aylık lavman yazdı ve zinco şurup verdi eğer bunu yapmazsan kusma başlayacak hemoroid bile olur dedi birkaç kişiye sordum bu yaştaki çocuğa lavman mu yapılır ne alaka dedi doktor ilk defa gittiğim bir doktor çok bilgisine de güvenmiyorum açıkçası ama aciliyeti olduğu için ona gitmek durumunda kaldım öyle bir durum yaşayan varmı