Mvern Bebeğimde lastik izleti oluşuyor sizce küçük olduğundan mı gerçi bol gibi duruyor ama lastik izi oluyor
Ikrazumra19 Mvern kucuk numara kullaniyor olabilirsiniz bebeginiz kac kilo kac numara kullaniyorsunuz
Esmeler2 Bebeğim 5 kg 2 numara kullanıyorum ben. Hem taşırıyor hem de iz yapıyor prima. Slepyden de memnun kalmadım şu an minies sipariş verdim onu deneyeceğim
Sdyy Mvern biz 6 200 falanız 3 numaraya geçtik canm iz çok hafif oluyor ama sleepy kullanıyorduk onda daha çoktu mesela lastikleri eklem yerine getir tam bide 3 e geç bence