11 aylıkken başladıysa çok şanslısın. Oğlum 10 aylık son 4 aydır böyleyiz. Ayakta bez değiştirmeyi öğrenince rahatlarsın 😂
Bir de kıyafet değiştirme var ona da yatak odasında başlayıp mutfakta bitiriyoruz. Çorabın tekini balkonda diğer tekini koridorda giydiriyoruz.
Cinsiyete göre değil her çocuğun mizacı farklı oluyor ama gördüğüm kadarıyla kız bebişler daha uslu. Bu kadar hareketli olan çok az.