sevaltenekeci Merhaba hasımlar kızım çok huysuz emmek bile istemiyor diş sancısından hep ağlıyor ne iyi gelir bir şey yapan ya da kullanan varsa yazsın ya
210624 sevaltenekeci ben jel kullanmıştım önceden şuan kullanmıyorum ve parol kullanmıştım ara ara vermiştim çok agrisi olunca.
Bade38 sevaltenekeci Karanfil ez zeytinyağı koy dolaba koy soğuk şekilde damaklarina elinle yedir Ek gıda donemindeyseniz meyve aparatı varsa muz koyup içine dolapta soğuttuktan sonra eline verin