ankaraankara inatlaşıyordur muhtemelen sizinle. Tavsiyem bir süre ara verin bir hafta iki hafta neyse sonra tekrar başlayın eğitime. Benim kızımda ilk seferde çok zorladı beni, yapmadı tuttu vs resmen inatlaştı. Biraz ara verdik o sırada tatile vs gittik döndüğümüzde 1 günde alıştı. Bir sürede kaka yapmamaya inat etti inatlaşmadım, zorlamadım kaka geldi deyince bez taktım beze yaptı çıkardım. Ne kadar doğru bilmiyorum ama bu sayede inatlaşmamış oldum ve kabızlık gibi bir sorun yaşamadı. Sonra bezinin bittiğini ve artık büyüdüğü için bize bez satmadıklarını söyledim. Teslim oldu ve aynı gün alıştı kakaya da. İnşallah sizinde hemen alışır ve geçer bu süreç 🤍 üzülmeyin illa ki öğreniyorlar sadece inatları ağır basıyor bu yaşta 🫠