Gunesnil_23 Kızlar ikili test sonucum çıktı çok şükür bir sıkıntı yok bebişim kendini göstermedi sırtını dönmüştü geç ogrenecem galiba cinsiyeti 🤣
Beyninizikullanmakucretsizdir Gunesnil_23 bence kız, yeğenim net hatırlamıyorum 18. ya da 19. haftada kendisini gösterdi. Kardeşim her hafta öğrenirim diye gitti hanım efendi kendisini gizliyordu ahjajsjjs 😅
princessmom_ Gunesnil_23 yaaa kızlar göstermiyor geneldee kendinii 😆 ama erkek hissediyorsumm beeen yaaa 🥴 şaka bi yana sağlıklı olsunda çok sevindim temiz sonuç almana canım 😍
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Gunesnil_23 Çok şükür 🤲 Sağlıkla gelsin inşallah 🤲 Küçük Bey mi diyim, küçük hanım mı diyim artık hayırlısı 🥰