mmomyyy ben aslında normal dogum olarak gitmiştim ilk 9 saat kendi sancım beklmedi gelmeyince 8 saat suni sancı aldım 4 torba ama hiç hissetmedim ve dogumdan mnceki kontrollerimdede sezeeywn dogumun benim için zor olacagı söylenmişti karın kaslarım çok sertmiş hamile bir kadındaki karın dokusu degilde sporcu biri gibiymiş ki hayatımın hiçbir döneminde spor yapmamıştım sezeeyan sırasında açlırken zorlayabilecegini söylemişlerdi öylede açarlarkende dikiş esnasındada ben hissetmedim ama doktorlar çok zorlandı ve sonrasındada dinlenme ihtimalim hiç olmadı direk ayaklanmak zorunda kaldım agır işler yaptım ve dikişlerim hiç tutmadı hep açıldı dogumdan sonra 1 sene kadar hep ilk günki agrı ve acı vardı düz asla duramıyordum sıvı akıyordu ve parmak kalınlıgında mosmordu dikişlerim 2 senede anca agrısı geçti şuanda 2 buçuk sene oldu hala dikişlerim çok zorlamada agrı yapıyor ve iç dikişlerimin belli kısımları açık tutmadı farklı şekilde kaynama yapmış dendi dışardan bakıldıgındada çok fazla kabarık ya ameliyat yada ikinci dogumda düzeltilir demişti doktor birincisi çok zorlu geçtigi için ikinci biraz korkutuyor beni ayrıyeten dogumda aşırı kan kaybettigim için 1 hafta hastanede yatmıştım ilk yürümemi bile 4. Gün yapmıştım 4 gün tuvalete bile kalkmaya izin verilmemişti