Benimde kızım 16.5 aylık yemin ederim öyle tırmanmadığı yer zıplamadığı köşe yok bide hoppp yapması yokmu aman Yarabbim ödüm kopuyor düşüyor canı acıyor ağlama seansı yaşıyor bidaha yapma dimi yok ağlaması biter bitmez yine yapıyor bize küçükken uçan arabalar çıkıcak derlerdi ama uçan bebeler çıktı galiba 😀