Kızım 28 aylık 4 gündür ne gece ne gündüz bez takmıyorum. Tabiki hem yatağa hem eve yapıyor yaptıktan sonra gösteriyor. Klozette oturuyor uzunca ama asla yapmıyor denk getiremiyoruz hiç bir şekilde sıkılmasın diye alıyorum parkeye bırakıyor bi anda ve artık oyuna çevirdi elini orasına götürüyor çiş varmış gibi ,koşuyorum bende hemen gülüyor kaçıyor🤣 ağlasam mı gülsem mi bilemiyorum artık pes etmeme ramak kaldı fikirlerinize ihtiyacım var