Kızlar 35 günlük bi bebeğim var bir de 3 yaşında kızım ikisine birden yetişmek zorlaşmaya başladı çünkü bebeğim saat 10 dan beri ayakta şimdi güç bela uyuttum şuan saat akşam üstü 4 bu sefer ona bakmaktan kızımla ilgilenemiyorum gazı için yapmadığım şey kalmadı sab simplex nursel Harveys zinco herşeyi denedim ama bana mısın demiyor rahat edemediği içinde uyuyamıyor kendime çok dikkat ediyorum üşütmüyorum soğuk şeyler yiyip içmiyorum nohut fasulye hiç yok zaten rezene ve kimyon çayıda içiyorum ama tık yok akşamları da saat 7de bi başlıyoruz eskiden akşam 10 da uyurdu şimdi gece 2 ye kadar bakınıyor ağlıyor gazı hiç bitmiyor dün artık uykusuzluktan gözlerinin altı çökmüş ve kızarmıştı 🤦♀️