kirpapatyasi19 şuan kira da oduyosaniz fuzulden Teslim alana kadar daha da zor olur. İşte kredilerde o kadar uçtu gitti ki. Kimse bişey sahibi olamasin istiyolar gerçekten. Allah inşallah en kısa zamanda kolaylıkla nasıp etsin. Herşeyden önemlisi bence borçsuz bı yaşam, yinede ise girebiliyosan gir, az çok birikim yaparsın sonrası Allah Kerim