Ysmnyasmn Arkadaşlar merhaba adetime 3 gün var kaşık ağrısı mide bulantısı sık idara çıkma ve uyku halim var bu gün erken gebelik testi yaptım gorünür görünmez hafif çizgi var acaba hamile olabilir miyim veya adetim yaklaştığı için mi öyle gözüktü
ilknur586 Çizgi varsa azda olsa silikse bile hamilesindir . Muhtemelen daha 1-2 haftalıktır . Benimkide silik çıkmıştı
Ysmnyasmn ilknur586 inşallah ya o çizgi sabaha kadar çok belirgin olmuş bu gün muayenem var bakalım çıkacak mı
Ysmnyasmn Masalina12 ulturosonla baktı rahim duvarnınz kalın deyil dedi ulturosonla görmüyorum bişey dedi kan aldı
selambengeldim Ysmnyasmn ulturosonla görmüyorum bişey dedi Yani daha çok yeniyse ultrasonda görünmez zaten bu çok normal. Kan sonucunuzdan belli olur, umarım istediğiniz sonuç olur 🌸
tospikannesi_ Ysmnyasmn ultrasonda anlaşılır gebelik olunca rahim duvarı anormal birşekilde kalınlaşır öyle bir durum yoksa muhtemelen gebelik yoktur sonucu öğrenince yazın merak ettim rabbim gönlünüze göre versin
Masalina12 Ysmnyasmn sağlık olsun olur Allah’ın izniyle bizde düşünüyoruz ama rabim ne zaman verirse inşallah 🤲🏻🙏🏻
Ysmnyasmn tospikannesi_ rahim duvarın normal dedi 9 mm miş beta da negatif çıktı özelde de 2 doktoruma sordum adet olmazsan pazartesi tekrar kan ver bakılsın dedi
tospikannesi_ Ysmnyasmn gebelikte rahim duvarı genelde 14 mm ve üzeri oluyor. Normal şartlarda 7-9 mm evet yani normal rahim duvarı. Ama geç döllenme gibi birşey söz konusu ise ilerleyen zamanda olabilir