TulayGeriDon 3247 ne kadarlık? Kızım 14 aylık sadece ağlarken anne der. Canı isterse ismimle seslenir. Yoksa baba der 😄
3247 TulayGeriDon 16 aylık bi iki defa ağlarken annii dedi sadece başka yok baba aşşa baba yukarı sürekli baba baba 😀
TulayGeriDon 3247 bizde de durumlar aynı 😄😄omzumda yatarken bir anda kafasini kaldırıp baba baba baba gel gel gel diyor😄babası doğurdu sanki bu çocuğu 😄
ikiprensesannes Teletabianteni he hepsi bir olup baba kelimesini söyletmeye çalışıyor yok anne herkez 😂bir buçuk yaşinda anneci ümidim yoktu büyük kızım aşırı babacı bu anneci çok şükür 😂
Teletabianteni ikiprensesannes şükür benim bebeğim de çok anneci ama şuan sadece gegege dedede var bakalim anne baba ne zaman gelecek hayırlısıyla