SeNaGT o hastaneyi bilmiyorum ama eskiden devlet hastanelerinde ssvd yapılmıyordu artık bazı devlet hastanelerinde bazı doktorlar yapıyor ben istanbuldayım üsküdar zeynep kamilde doğum yaptım ikinciyide orda yaptım doktor en az 4-5 sene geçerse kabul ediyorum demişti