robinn03 Bebeğim 7 ayı doldurdu ben hala tam wk gıdaya geçemedim yemek istemiyor sanki ne vereyim ne sıklıkla suyu ne kadar içmeli vs vs
zenginoldum robinn03 diliyle tatsa bile yeter . Mesela ben kendim ek gidaya 8 yasindayken gectim :)) hic bir sey yemeyen tuküren bi cocuktum.
Kubragolc robinn03 😂 sakin ol champ. Emiyorsaa yada formul mama kullanıyorsa zaten onları bırakana kadar adam akıllı bişi yemeyecek :)) bazı istisna bebekler hariç onlar ne bulsa yiyor :) telaşlanma bende çok sıkıntı yapmıştım
humanur09 Kubragolc sizin tecrübeniz nedir merak ettim benim bebeğimde 13 aylık asla yemiyor sadece meme ve mama istiyor çok üzülüyorum 😔
robinn03 Kubragolc hadi bakalım inşallah ne vereceğimide şaşırıyorum insta tarifleride yoruyor açıkcaıs 😪 ha bir de su ne kadar içmeliler
Kubragolc humanur09 boy kg yerindeyse üzülme, ikisini bırakınca yiyecek 1.5 yaştan sonra azalt ikisini .. yemeğe ağırlık ver