mynameysli4 evet sürekli dötünde geziyorum.Daha önceleri oturmaya başlarken alnının üstüne düştü bunu engelleyemiyoruz canım.Şuan 10 aylık emekliyor ,bir anda ayağa kalkıyor dengesini kaybedip düşme ihtimali var ,sürekli peşindeyim başka da bir şey elden gelmez