Kızlar dün ayak parmağımı carptim ve acile gittim. Rontgen çekildi, oradaki doktor acemi biliyorum yeni başlamış zaten daha önce de denk gelmiştim. Alçı dediler ama ben ağlamaya başladım bebeğim var kim bakacak diye o yüzden de atel takildi ama ortopedi görsün o net bir şey söyler dendi. Ağrıdan duramıyorum yürüyemiyorum. Anlayan varsa rontgene bakabilir mi ?

