berengulce Haftaya bebegim 9 aylık olcak sağlık ocağını aradim kkk aşısı yapcaz dedi yani kizamik kızamıkçık kabakulak dedi. Sadece kizamik vuruluyor diye biliyordum sizlerde böyle mi yaptırdınız? Bu aşıyı zaten 1 yaşta olacak neden sadece kizamik vurulmuyor?
organikirmik berengulce sadece kızamık değil kkk aşısı var ama 9. Aydaki ek dozmuş ben de dün sormuştum. Eğer mülteciler yoğun değilse ilinizde bazıları 9.ayı atlıyormuş. Bizim sağlık ocağı yapmıyor mesela, doktorum ne der bilmiyorum
Okaymam berengulce pekiştirme dozu diye geçiyor. Kalabalık yerde değilseniz vurdurmak zorunda değilsiniz diyor doktor osman 🙂
berengulce organikirmik @Okaymam Bizim il mülteci kaynıyor özellikle üniversite öğrencileri geneli neredeyse siyahi ogrenci dolu hatta verem bile olan oldu öğrencilerden o yuzden yaptırmak istiyordum ama sadece kizamik asisi diye biliyordum 3 u 1 olan kkk aşısını 1 yaşta yapılacak saniyordum