ela_06 Kızlar 13 günlük bir bebeğim var evimiz özellikle öğlen saatlerinde 30 dereyi buluyor kısa kollu ve alt pantolon şeklimde giydirsem üşürüm acaba kollu giydirince de çok sıcak oluyor gibi hissediyorum bilgisi olan yazabilirmi
yagizsmom ela_06 benim de 1 aylık oldu sıcak bebekler için çok tehlikeli üşümez merak etmeyin ben sadece kolsuz veya kısa kol zıbın giydiriyorum
ela_06 yagizsmom evet sağlım ocağında ki ebeye sordum oda aynısı söyledi sadece zıbın giydiriyorum bende teşekkür ederim