eliff_erkann Arkadaşlar hemen hemen 20 gündür regl olmadım test yaptırsam mı acaba çok korkuyorum 7 ay 23 günlük kızım var
Durum_m eliff_erkann valla bu ay ben de 20 gün geciktim kandan baktırdım gebelik Çıkmadı sonra oldum inşallah sen de olursun☺️
Hakaninannesi eliff_erkann evet ya benim oğlum 4 aylık ben korkuyorum gerçekten. Test yapın merak ettim 😅