perikiz42_ Kızlar değişik kullanıcı isimleri var merk ettim anlamı ney neden seçilmiş bir hikâyesi var mı? Paylaşmak ister misiniz?🥰🙏 Benim ki peri kız çocukluk aşkım benim beni perikiz diye severdi ordan gelme ahaha 😄😁
myangelson perikiz42_ ilk oğlumu kaybettiğim için melek oğlum yaptım momda buraya gelince burada da kullanmak istedim
[silindi] usenmedimyaptimbirvelet ben ne anladım biliyo musun çocukluk aşkının hitabını nick yaptı diye sendeki genişlik konya ovasında yok dedin sandım ajajsjjsjsh plakadanmış. Bazen düz düşünmek gerek sanırım
mamalika MoonCrystal Aysavaşçısı’nı ben de çok severim. Hala figürlerini buldukça alıyorum anahtarlık vs gibi 😄😄
biraz_tantana myangelson Allah sınavını kolaylaştırsın çok zor bir durum umarım cennete kavuşursunuz bir birinize
Pirasalipuding perikiz42_ aboo kocamın eski aşkının ona hitap ettiği şekilde bi nick kullanmasını istemezdim şahsen 🙊
aptallarsizii perikiz42_ yaklaşık bi kaç aydır bu kullanıcı adını kullanıyorum 5 yıldır buradayım bi zama. Sonra çoğunun konuşmak için saçmaladıklarını anladıktan sonra onlara hitaben buldum
ShutUp perikiz42_ eşimle youtube da kendisini çok fazlaca izliyoruz çünkü hayatın bana belli bir sınırıda olsa o sınır içerisinde özgürce yaşanılabileceğini çok güzel gösteriyor istediğini istediği şekilde yaşıyor vs vs
hepbahar123 ShutUp kız iyi hatırlattın uzun zamandır bakamadım video cekiyor mu hala çook izlersim onu