Kizlar bebegim 8 aylik, 3. Aydan beri elelenin sallanan besigini kullaniyoruz ama bebisim bi tik ileriden gitti ve uyurken donmeyi cok sevdigi icin besigi ona oldukca dar gelmeye basladi. Odayi ayiramiyorum kendi odasi benim odamin uzaginda. Yatak odamda cok musait degil neredeyse heeer gece bizimle uyumak istiyor ama desteksiz buyuttugum icin bazen gece bayilir gibi uyuyorum. O zamanlarda da çocuğu babasinin sirtindan topluyorum. Neyse konumuz bu bebeyi ben nerede uyucam park besikleri 15 kilo diyor o beni cok idare etmez :( oneri piliiss cok zor durumdayim….