Merhabalar Ocak 27 de doğum yaptım , 1 ay önce doğum yardımı için başvuruyu yapmıştım , dün ilköğretmenim ailem uygulamasından ödeme bilgilerine baktığımda ödeme 27 Haziran 4700 tl olarak gözüküyordu , bugün tekrar bi kontrol edeyim diye baktığımda ödeme gözükmüyordu , 144 ü aradığımda bu konu ile alakalı bilgi veremeyeceklerini söylediler 🥲 sizce 27 Haziran da bankaya gitmelimiyim bilemiyorum baya ikonik bir durum 🥲