Kızlar merhaba, eşimle evlilik yıl dönümümüz aranızda hatırlayanlar var çok zor günler atlattık manevi olarak , maddi olarakta zor günlerden geçiyoruz. Benim için hiç parası olmamasına rağmen bi ajda bilezik ve güller almış. Ben de ona evde bi sofra hazırlamak istiyorum. Nasıl bişey olabilir öneriniz var mı ?