En doğru zamanı annesi olarak sen bilirsin , zaten kabızlığı varsa çocukların %90ı tuvalet eğitiminde kaka tutar, korktuğu için. Daha kötü etkilenirsiniz. Çocuklarda kabızlık biz yetişkinlerdeki gibi olmuyor, Allah korusun kötü sonuçlar oluşabilir. Sen çocuğunun ve kendinin hazır olmadığınızı düşünüyorsan vakti değildir zaten. Benim oğlumda 3 yaşına yeni girecek. Sırf şu toplum baskısından artık sussunlar diyerek bi kaç ay önce başladım eğitim vermeye ve kabız oldu. 7 gün kaka yapmadı. Bende zorlamamaya karar verdim. Vakti gelince olur. Kim ne derse desin Sanane demekten çekinme kendinide çoxuğunu da üzme. Travma olur çocukta zorlarsan. Ve şeninde sabrın bi noktada biter. Yani aksilik üstüne aksilik yaşarsın.