Merhaba anneler oğlum 6 yaşında 6 gün önce kalpden anjiyo yöntemiyle bir damar kapattılar çok şükür iyi ve sorunsuz geçti ama sevincimiz kursağımızda kaldı doktor verilen kontrast maddeyi böbreklerin biri hemen süzerken diğer böbrek biraz geç süzdü birazda genişleme gördüm dedi bizde tabi yine bi stres üzüntü sonra ben geceleri uyuyamadım çoçuğu 2 gün sonra götürdüm özel e radyoloji uzmanı na götürdük ölçtü biçti bi büyüme yok dedi herşeyi normal idrar kan temiz ama sonra kalp doktoruna kontrole gittik kalp doktor u iyice gösterin sintigrafi çekilsin diyo ısrarla kafayı yemek üzereyim