gokturk12 Hanımlar merhaba bebeğim 7.ay 18 günlük bebeğim 6 aylıkken regl oldum bu ayda reglim gecikti normal mi acaba korkuyorum çünkü sezeryan doğum yaptım
Gokturkmom gokturk12 gecikmeler olabiliyor doğum sonrası benim de tam günü gününe olmuyor şuan bebeğim6.5 aylık 3kere Regl anca oldum