Busramustim kesinlikle emzirmiyorsanız ve kronik bir rahatsızlığınız yoksa önerebilirim. Ben kilo alımı için kullanıyorum. Çok fazla doktora gittim ve içeriklerini söylediğim doktorlar kullanabilirsin dediler. Herbalife olarak söylendiğinde ön yargılı yaklaşanlar mevcut lakin içindekileri saydığımda gayette kullanabilirsin dediklerinden sonra ben başladım. Ve gerçekten çok ama çok iyi geldi bana her konuda.