Minik123m çocuğunuz da sıraya girmeyi sizden öğrenecek. Siz böyle durumlar müdahale edin ki çocuğunuz da hakkını bilsin. Salıncakta binerken biri önüne mi geçti, diğer çocuğa, salıncağa sırayla binilir sıra bizimdi şimdi biz bileceğiz biz indiğimizde de sen bineceksin diye belirtin inmese bile bu konuşmayı kızınızın duyacağı şekilde yapın. Kızınız bindiğinde de canı sıkılana kadar değil makul bir süre sonra sıranın diğer çocuğa geldiği konuşmasını yaparak indirin. Elinden bir şey aldıklarında müdahale edin. Başkasının elinde olan ve bize ait olmayan şeyleri alamayız onu şimdi geri ver yoksa ben almak durumundayım diye. Tüm bu konuşmaları kızınız duysun ki bu kuralları kendi beyninde benimsesin. Hepimiz şiddete karşı buyutmeliyiz zaten hiç bir çocuk birbirine vurmamali. Vur çek al dan ziyade öncelikle vermemesini, hakkini korumasını ogretmeliyiz.