Bebeğim iki ay 6 günlük normalde 120 ml yiyodu ama iki gündür yemiyor zorla yediriyoz oda 80 ml falan oluyor ancak diliyle ittiriyo sürekli ateşi falan yok ne olabilir sizce.. hasta olsa anlamama durumum olabilir mi neden iştahı gitmiş olabilir uyanmak istemiyo